Ont i knäna

Vill verkligen köpa Sprenger Bow Balance stigbyglar. Synd bara att de kostar så mycket som de gör... Ångrar mig att jag inte köpte dem när jag var i Tyskland. Där var de lite billigare än vad de är här i Sverige. Ska se om jag ska åka och hälsa på Julia i Polen. De borde ju kanske kunna vara lite billigare där än vad de är här i Sverige.

Känner av mina knän rätt rejält nu när man skrittar så mycket hela tiden pga vädret. Har känt av knäna tidigare, men jag kände inte av dem så mycket när jag var i Tyskland och det trots att jag mot slutet red 3-4 hästar per dag. Kan kanske även ha att göra med att jag red i hoppsadlar där och här hemma i Sverige rider jag alltid i dressyrsadlar. Men jag har ju inget att förlora på att prova byta stigbyglar. Sen att jag är tokig i Prestige Meredith sadlar, men det är inte direkt något jag har råd att köpa nu. Den dag jag blir rik kanske. Inte för att det kommer att hända, men hoppas kan man ju alltid. =)



Bilden är lånad från Filippas ridsport

Sprenger Bow Balance

Optimalt balanserad stigbygel med System-4 och bredare stigbygelplatta för extra komfort och balans.Ger dig svikt i varje steg hästen tar vilket skonar dina leder och ligament Det absolut senaste inom stigbyglar från tyska kvalitetsmedvetna Sprenger.


Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Härlig blogg du har :)



Gå gärna in och var med i min tävling "Veckans Häst eller Ponny" :)

Klicka på länken för att komma till inlägget:

http://bornlate.blogg.se/2010/march/nu-ar-det-dags-igen-veckans-hast-eller-ponn.html

2010-04-04 @ 00:13:22
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0