Påskafton

Har äntligen lyckats släpa mig ur sängen, eller rättare sagt det var väl för ca 40 minuter sen. Vet inte om väckarklockan ringde i morse, men det gjorde den säkert... Lider vä fortfarande av sviter efter gårdagens paltkoma. ;)

Dagens planering består av att åka till stallet för att rida lite. Så tråkigt att det nästan bara går att skritta överallt. Efter gårdagens svullande känns det som om en liten joggingtur med de nya skorna är på tapeten. Jag hoppas verkligen de här skorna kan hjälpa mig med mitt problem med onda benhinnor. I annat fall verkar en ortoped vara ett måste. =(

Jag tänkte dessutom hinna avsluta hemtentan i kriminologi. Låter bra, men vi får väl se vad man hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0