Påskhelgen är över för den här gången

Då var det vardag igen då... Fortfarande påsklov, men ändå. Eller påsklov och påsklov. Jag kan väl inte direkt säga att jag har påsklov eftersom jag har massvis att göra ändå, men inga föreläsningar i Sundsvall i allafall.

Pratade nyss med Fia och tydligen har det gått ut rikslarm (vad det nu betyder) efter en ny lever till vår sjuka vän. Tror att sökområdet efter en ny lever har utökats till fler länder från att enbart ha gällt Norden. Det är bara att hoppas på att några goda nyheter inkommer.

Dagens planering består av att plugga lite, åka och rida, sen eventuellt en sväng ut till Jessica. Hoppas jag hinner allt det nu... Låter inte så mycket, men det räcker definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0