Sista helgen i april

Jobbade idag på Kvantum. Var in i det ista tveksamt om jag skulle kunna jobba. Här fått en akut inflammation på inre korsbandet. Fråga mig inte hur jag har lyckats med det för det vet jag inte själv, men läkaren trodde att det är en gammal skada som gått upp. Så nu är det smärtstillande och antiinflammatoriskt som gäller en tid framöver. Kändes bättre idag än igår i allafall, men det kan ju ha något med tabletterna att göra. ;)
Har i vilket fall, som helst träningsförbud ett tag framöver och sen ska jag försöka börja träna upp musklerna runt knäet lite försiktigt i maskin, men utan vikter. Blir jag inte bättre, så ska jag få böja rehabträna. Funderar på att tjata till mig det redan nu. Skulle behöva lite hjälp med ryggen på samma gång... Fråga kan man ju alltid. Undrar bara när jag ska hinna med det...


Måste säga att jag är väldigt less på mitt internet, som inte kommer överens med vissa sidor på internet. Bland annat blogg.se. Det som händer är att internet lägger av och startar om sidan. Hittar den inte, startar om osv. Har inte kunnat läsa eller överhuvudtaget gått in på någon av blogg.se´s hemsidor. Väldigt frustrerande då jag inte heller kan gå in och göra några inlägg på min egen blogg... :S

Till dig som frågade om kriminologprogrammet: Jag kommer att lägga upp ett inlägg här inom de närmaste dagarna om programmet, så håll ögonen öppna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0