Välkommen alla nya läsare...

Verkligen roligt att se att så många har hittat till min blogg. Planen har aldrig varit att få många läsare till min blogg, så bloggadressen har inte tidigare varit "offentlig". Var lite på prov, som jag släppte adressen till offentligheten och resultatet lät inte vänta på sig. Både besökare och antal kommentarer sköt i höjden... =)

Som svar till Sandra som frågade, så kan jag säga att jag inte tjänar några pengar alls på att blogga. Utan bloggandet har jag gjort mest för mig själv och för mina vänner här hemma i Sverige under de månader då jag jobbade som hästskötare i Tyskland. Smidigt sätt att hålla folk uppdaterade om det som händer... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0