Bio: Bröderna Karlsson

Var på bio med syster M och T tidigare i veckan på Bröderna Karlsson. Eftersom jag inte hade hört så mycket om filmen (nästan ingenting alls med andra ord), så var det verkligen en positiv överraskning av filmen. Den var faktiskit riktigt bra, trots att jag knappt vågade titta på bioduken under vissa stunder då jag var tvungen att skämmas en aning och huka mig lite i stolen, så var den helt klart värd att se...



Bröderna Karlsson är en förväxlingskomedi som handlar om två tvillingbröder som till en början inte känner till varandras existens. Den ena brodern är en framgångsrik, pedantisk advokat som bor i Stockholm. Den andra brodern bor i Norrland med fru och barn och är en notorisk otrogen slarver.  Bröderna träffas för första gången i samband med en bouppteckning.  Deras möte leder till utmanande förväxlingar och tillvaron i livet ställs på sin spets. Brödernas olikheter blir deras tillgång och deras nyfunna vänskap visar sig förändra deras liv för evigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den låter ju väldigt bra! Kanske måste gå och se den. Kram

2010-08-08 @ 10:08:32
Postat av: Sofia

förresten, nu kan inte jag se flikarna för fotosidan och smyckena längre. Har du tagit bort dom?

2010-08-08 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0