Skolan har sparkat igång

I torsdags började våra föreläsningar igen. Har haft ett uppehåll från föreläsningar och seminarium sen strax innan jul, men för den delen har vi inte haft jullov. Har haft en massa skolarbeten att pyssla med under julen. Hmm, väldigt trevligt. Har dessutom jobbat på det, så det känns som om jag nu skulle behöva ha det där lovet...
Självklart har det redan hunnit vara tågförseningar också. Var det någon som trodde något annat?
Var hela 1 timme sen i torsdagskväll, bara för att jag envisades med att ta ett senare tåg för att slippa stressa ner till stationen för att ev inte ens hinna med tåget...

Tog det senare tåget hem igår med, så jag skulle hinna springa in på intersport och köpa vindbyxor (tunnare täckbyxor). Känns som om det behövs i den här vinterkylan. Var -27,5 (igen) när jag åkte igår morse. Idag är det just nu "bara" -18 grader. =S

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack, du med

Jo det är bra med mig också=)

2010-01-09 @ 12:17:11
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fasiken va kallt ni verkar ha det, brrr... men det är ovanligt kallt i Holland också, till & med snö;)

2010-01-10 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0