Bröllop igen då

Ja, då har man varit på bröllop igen då... Eller kanske inte riktigt varit på bröllop utan mer har tittat på bröllop. Ett bröllop mellan vår Kronprinsessa Viktoria och hennes Daniel. Hann tyvärr inte se mer än slutet på vigseln i kyrkan eftersom jag jobbade, men jag har sällan skådat en brud, som set så glad ut. Viktoria såg så lycklig ut att ha fått sin Daniel, så lycklig att hon inte visste hur och var hon skulle titta där hon stod och kråmade sig på trappan medan hon fingrade på sin kärleks hand.

När jag ser deras lycka undrar jag om jag själv kommer att få känna en lycka som är så full och en samhörighet med en annan människa som är så total, som det dem visar oss. Ett stort lycka till önskar jag brudparet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0