Om det är någon som undrar

Eller kanske inte. Men jag kan i vilket fall, som helst meddela att trots en utsvulten magen som redan fanns innan Stockholm lyckades jag både stå ut och överleva resan till Gävle. Där jag fick tag värdens godaste mat, i allafall sen bröllopsmiddagen dagen innan. Tänk vad god en hamburgare kan vara ibland... Men det är väl å att ju hungrigare man är desto bättre smakar maten.

På tal om man, så talar min näsa om att kycklingen som står i ugnen är redo att plockas ur. Måste kanske koka lite ris att äta till den också... Här har man suttit i godan ro och nu upptäcker man att det trots allt börjar bli lite stressigt om jag ska hinna in till stan och träffa underbara vännen Linda för en fika... =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaa jag med! Det finns väll inge godare än jordgubbar och grädde xD

2010-06-14 @ 14:01:10
URL: http://veronicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0