Universitetet: 60 p av 60 p

Ett stort grattis till mig för jag fick besked på att jag klarat sista tentan. Här har man under hela våren lidit av ångest att man inte ska få ihop de 22 poängen (av 30) för att få börja år två. Idag fick jag de sista efterlängtade poängen bekräftade. Hade visserligen redan skrapat ihop mina 22 p, men det känns ändå skönt att ha klarat av alla 30 poäng i psykologi och alla 30 poäng i kriminologin. Det innebär att jag slipper börja terminen med att skriva omtentor. Det här borde firas på något sätt. Frågan är bara hur... Hmm, kanske genom att ta fram vittnespsykologiboken igen och plöja några kapitel till kursstarten nu på måndag, eller så sitter jag kvar här ute på altanen och pysslar lite mer med något smycke eller bara tittar på ett till avsnitt av Bones medan jag funderar på hur jag bäst ska fira att första året är slut!!! =)





Venn-diagram med 3 cirklar: Motiverad gärningsman, Lämpligt objekt, Kapabla väktare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0