God morgon!

Vaknade upp till en ny dag med strålande solsken utanför fönstrert. Helt otroligt att man har kunnat se solen de 3 senaste dagarn. Det var verkligen på tiden att den skulle dyka upp. Verkar dock som om vädret ska vara lite sämre i morgon, så man får passa på att rida i solskenet.

Red Mimma igår. Lite stel i nacke och i sidorna, men hon gick rätt bra ändå. Inte alls lika stark och dragig som hon har varit det senaste halvåret. Kan bero på att jag försökte rida lite annorlunda än vanligt med mycket mer ben och väldigt lite hand. Hon behöver alltid ha en hel del ben även om hon är väldigt pigg, men jag gjorde lite annorlunda än jag brukar. Ska se om det håller i sig idag också...

Nu ska jag sätta mig med min psykologi igen. Usch och fy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0