Göteborg Horse show är över...

Tänk vad en vecka på GBG Horse show kan gå fort... Det kändes som om veckan enbart bestod av tisdag - måndag. Men snacka om att man var rejält trött när man satte sig på tåget.
Det tar på krafterna, trots att jag egentligen inte tycker jag har gjort så jättemycket. Men att umgås och trängas med sjukt mycket folk hela dagarna är roligt, men samtidigt oerhört tröttande. Nu är det tyvärr ett helt år till nästa gång...

Jag kan efter tävlingarna konstatera att Adelina Cornelissens pappa var en av de trevligaste det här året och han inte var den stolte fadern, men den glade fadern åtminstone till den nyaste dressyrstjärnan vi har just nu.
Adelina vann båda dressyrklasserna överlägset framför 2:an... Vilken ryttare!!!
Anky och Painted Black som jag trodde mycket på innan tävlingarna gjorde innan kanoninsats.

Under lördagen så fick även Meredith & Markus Michaels-Beerbaum sin första dotter. Karsten var den första att skvallra om nyheten för mig. Så jag sänder mina största och varmaste lyckönskningar till dem...

Lyckades göra lite fynd på mässan... Ska försöka lägga upp ett inlägg med lite bilder, så fort jag har tagit några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0