Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why


Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why
Har grubblat på den här i många dagar och jag vet inte vem jag skulle vilja byta liv med för en dag. Är inte så där jättesugen på att vara känd och det är väl främst det man tänker på om man nu ändå skulle byta li med någon.
Så hur det än är, så får jag väl försöka välja en känd person eller flera i det här fallet.

Hade velat byta dag med den Egyptiska drottningen, Nefertiti.


Skulle jag byta till en känd ryttare, så skulle jag vilja vara Meredith Michaels-Beerbaum för en dag. Tycker hon rider på ett oerhört trevligt sätt. På bilden till vänster rider hon den mindre kända hästen Kismet. Har ridit henne många gånger och hon är en av mina absoluta favoriter.
Hästen till höger är min absoluta favorit. U-too eller Tootsie som hon även kallas. Hon är en drömhäst i mina ögon. Saknar henne otroligt sen min tid i Tyskland.
  


Ska jag inte snöa in på historiska personer eller hästmänniskor, så skulle jag nog vilja byta med Celine Dion för 1 dag. Hon har en röst som är gudomlig och som jag gärna skulle vilja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0