Min drömprins?!

Jakten fortsätter på min mannen i mina drömmar. ;)

Jag har några kriterier

1. Han måste le mycket

2. Han måste få mig att skratta

3. Han måste värdesätta närhet lika högt som mig

4. Han vill ha barn

5. Han gillar min matlagning

6. Han använder inte droger (nikotin och alkohol kan jag kanske göra ett undantag för)

7. Han klagar inte på allt och alla
8. Han äger inga vapen

9. Han ser inte ner på mig

10. HAN ÄLSKAR MIG! ;)

Förutom att han inte kan ge mig barn, så har Izor allt jag söker! :)
Han äger inga vapen, tar inga droger, han får mig att skratta, han gillar närhet, han klagar aldrig och han älskar min matlagning. Koka lite vatten och häll över hans mat och han är lycklig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0