Söndag - allmän vilodag?

Har aldrig varit den där som sett söndagen, som en vilodag. Jobbar jag inte, så har det alltid varit en massa annat som ska göras. Men nu känner jag att jag verkligen skulle behöva ha den där vilodagen, efter 2 nätter med bristfällig sömn.
Trodde att jag skulle kunna somna jättebra i natt, men jag vet inte vad problemet är. Jag känner mig sjukt stressad och hade en puls som om jag hade varit ute och sprungit en mil helt otränad. Så runt 1 på natten ringer min vän och "räddar" mig från mig själv. Pizza och ett nytt försök att sova, resulterade bara i att jag är sjukt trött nu. Inte många blundar jag lyckades få trots allt, men jag är rätt nöjd just nu i alla fall... Man kunde nog ha det sämre, även om jag inte fått någon lösning på mitt problem, så jag har inte blivit ett dugg klokare än vad jag var härom natten... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0