Efter fallet i snön

Mimma mår bra. Tack till er som frågat. Hon har dock bara fått vila och gå i hagen några dagar nu, så jag ska försöka hinna ta en liten lugn skrittsväng idag. Kan bara föreställa mig vad ont i kroppen hon ska ha haft efter att ha kämpat så fruktansvärt i hagen för att försöka ta sig upp...
Vill ni veta mer om fallet, så klicka på länken.


Under påsklovet, så ska jag försöka hinna åka och skriva provet för grönt kort. Strulade med något när jag för X antal år sen skulle få ut den, men jag har ju inget behov av ett grönt kort för tillfället. Har ju ingen häst att tävla med, då Mimma fyller hela 27 år i år. Är väl inte aktuellt att köpa någon just nu heller. Det får vänta lite tills jag hunnit plugga klart, troligtvis. Men man ska inte säga för mycket, man kan aldrig veta vad som ska hända...

Kommentarer
Postat av: maria

SV: haha näää de vågar jag inte;) jag skulle bara ramla!

2010-03-24 @ 08:12:41
URL: http://tjeernbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0